میدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ، می گویند حساسیت فصلی است ، آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم .

 تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو ، تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری .

 عشق من ای کفتر بی پشت بام / عشق من ای خواب خوب ناتمام / بی تو رویایم پر از دلتنگی است / فصلهای زندگی بی معنی است .

 عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا / کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار .

 دلم شوق تو را دارد ، تو غافل از دل مایی / به ما گاهی نگاهی کن ، دلی دارم تماشایی



نظرات شما عزیزان:

maria
ساعت20:57---17 فروردين 1391

........................................................ ............................@@@@@..
........................................................ ..................................@........
........................................................ .................................@........
........................................................ .................................@.......
........................................................ .................................@........
........................................................ ................................@.......
........................................................ ..........................@@@@@..
.....................................@@@.......@@@...... .............................
...................................@@@@.....@@@@........ .....................
..................................@@@@@..@@@@@.......... ................
...................................@@@@@@@@@@........... .............
....................................@@@@@@@@@........... ...........
.......................................@@@@@@@.......... ...........
.........................................@@@@@.......... ...........
............................................@@@......... ............
..............................................@......... ............
........................................................ ..........
.........@................@............................. ....
.........@................@............................. .
.........@................@............................< br /> .........@................@..........................
..........@..............@........................
...........@............@......................
.............@........@...................
...............@@@....................


sami
ساعت23:06---12 اسفند 1390
slm u baftkhar link shody

پویا (غمگین ـ دوست داشتنی )
ساعت23:04---12 اسفند 1390
دلی دارم تماشایی.
فکر کنم توی این دوره زمونه دل همه تماشایی باشه !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ  | شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت  | 20:41  نویسنده |  پريا